lördag 21 juli 2012

Torsdagens lilla blomma


I torsdags hade Alize denna virkade blomma, rosa och vit.
Som ni kanske märker så har jag haft lite bloggsemester...vi har åkt upp till norr för att hälsa på min far ett par dagar. Jag gjorde några förinställda inlägg innan jag åkte som har poppat upp eftersom men nu är jag tillbaka vid tangenterna :)
Det är jag, gubben och dottern som drog iväg i tisdags tillsammans med våra små hundar på en liten snabbsemester. Sonen är kvar hemma och sköter om huset.
Vi har haft underbart väder hela tiden och som tur är en hel del blåst så mygg och annat sattyg blåst bort. Alize och Elza har dock råkat ut för en del knott som gärna håller till i gräset...de små magarna har blivit bitna...det verkar som tur var inte bekomma dem något.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar