söndag 29 juli 2012

Valphagen

Här ser ni Elzas valphage direkt på morgonen...

Senare under dagen kan det se ut så här...

Lilla fröken har en förmåga att "rinna" iväg så fort vi släpper blicken på henne därav att vi plockat fram Alizes gamla valphage igen. Dottern, sonen och jag har turats om att ligga och sola där inne så lillflickan har lite sällskap. Lilla damen är inte så förtjust i att vara där själv någon längre stund... 
Lilla fröken vill dock ut och springa ibland...
Släpp ut mig!
Men det är skönt att sova i skuggan och det fläktar av vinden i pälsen...

Alize tycker att valphagen är skit när matte ska ligga där inne...alize vill vara med mig och Elza vill ut...om Alize kommer in i hagen till mig blir hon så less på lilla fröken så hon kan inte komma till ro. Dottern ska ta valphage passet idag så Alize och jag är lite mer fria att gosa som vi brukar :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar