onsdag 11 juli 2012

Måndagskväll



Under kvällen i måndags behövde Alize få lite egentid med oss tvåbenta så hon fick följa med mig och dottern på ett träningspass i spåret...jepp mitt andra pass för dagen!!!
Alize var så lycklig för att få springa lös och busa...
Det blev en mycket våt men ack så lycklig vovve som vi fick med oss hem...+ tre dj*vla fästingar visade det sig morgonen efter...alla på Alize...en på ryggen och två på huvudet...nu är de dock kremerade :)
Gubben ville ha hämtning vid hamnen efter sin fisketur med en kompis lite senare...jag tog med mig min kompis Alize på vägen :)

Det blev en skön och valpfri kväll för Alize...nog för att det fungerar mycket bra med vovvarna tillsammans men det syntes på Alize att det var skönta att komma ifrån en stund.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar