lördag 14 juli 2012

Gårdagens rosett


Igår hade Alize en klarblå rosett med en silverblomma i mitten.
Nu har vi precis avnjutit en sen frukost ute i solen...helt underbart att kunna sitta ute på baksidan och vovvarna traskar runt eller bara ligger och njuter av att vara hemma igen. Den här dagen kommer förmodligen att innehålla en hel del trädgårdsarbete...det märks att vi varit borta några dagar...sonen hade klippt gräsmattan medan vi var borta så det är gjort i alla fall, skönt. 
Jag borde ge mig ut på en rejäl motionsrunda...måste erkänna att det inte lockar just nu...
Vi kommer att avnjuta en grillmiddag i kväll...hoppas att vädergudarna är med oss under hela dagen och kvällen. Någonstans under denna dag ska jag försöka förflytta mig och mina två fyrbenta vänner hem till Alizes älskade extramatte för en pratstund och lite kaffe. Hon har varit bortrest och har säkert en hel del att berätta.
Älskade hund.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar