tisdag 1 januari 2013

2012, krönika

Vad har hänt under 2012...en hel del tycker jag :)
På den personliga sidan har det hänt massor, har börjat inse att jag inte är störst, bäst och vackrast...kan be om hjälp vid behov nu mer, kan även säga NEJ för att må bra själv. Det här är två saker som jag fått jobba en hel del med.
Jag har även börjat träna...

...en grej som jag knappt trodde om mig själv...har varit riktigt duktig och är fortfarande...kul att handla träningskläder på mellandagsrean :)

Vår fina son tog studenten...vilken dag! Stolta föräldrar som fixade middag för alla gäster i partytältet.

Flera härliga båtturer i skärgården med gubben...önskar dock att det blivit fler...men vädret var inte på min sida direkt.

Underbar resa till London med flickornas älskade extramatte...vilken vecka. Massor av saker att se och uppleva.

Trädgårds arbete...växthuset och allt vad som hör till...underbart med dyligt arbete...manna för själen att greja tyst för sig själv och låta tankarna vandra samtidigt som det blir en massa gjort.

Lilla Elza föds och flyttar sedan hem till oss...en lyckans dag. Vi är så lyckliga över denna lilla tjej, Alize var dock något tveksam i början...
Första mötet.

En massa rosetter har blivit sydda och "rest" iväg till nya ägare...Tackar härmed alla mina kunder för 2012, hoppas att vi hörs under 2013 :)
Semester med flera bad, både för Alize och mig.
Åbo med vänner
Bubbel med fina vänner
En massa fotbollsmatcher för att se duktiga dottern spela.
och lika många matcher för att se duktiga sonen spela.
En underbar jul med hela min familj :)

2012 har varit ett händelserikt och bra år...jag har lärt mig massor om mig själv och filat bort lite dåliga sidor och blivit en starkare person. Jag har umgåtts med personer som ger mig energi och lärt mig att njuta av livet på olika sätt...lärt mig att träning är roligt och nyttigt. Min dotter har varit en stor mentor i detta och vi har kommit varandra ännu närmare. Min familj är det bästa som finns och jag är så glad att den är just min :) och tänk att just vi har de finaste Yorkshireterrierna som finns.
Hoppas att 2013 blir ett lika bra och innehållsrikt år.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar