torsdag 31 januari 2013

Dagens rosett


Dagens rosett är marinblå och har en pärldekoration i mitten.
Flickorna skulle få gå en lång promenad med mig nu i kväll men de var så motsträviga även idag så jag blev riktigt irriterad...det slutade med en kortare runda med många suckar från mig...sedan fick de vara hemma själva medan jag tog en rejäl runda för att tömma skallen. Den här veckan har inte varit rolig på jobbet :( tungt, tungt...men i morgon är det FREDAG...skönt att det blir ett slut på denna vecka. Jag gillar verkligen mitt jobb och mina arbetskamrater men när det är sjukdom, fyra olika vikarier på fem dagar...då blir det tung rott. 
Hur som haver så var det skönt med en timmes PW så tankarna fick vandra iväg och musklerna bli trötta.
Älskade Alize
Älskade Elza

Tur att fina flickorna finns att komma hem till, de blir så glada och "pussas" gärna när man är trött, synd bara att de är två latmaskar och inte har lust med mattes promenader ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar