tisdag 15 januari 2013

Elzas "trosor"


När liten söt tjej löper måste hon givetvis ha söta "löptrosor" eller hur...vilken liten sötnos har inte det menar jag ;)...Jag som är en stor fan av Hurttas sortiment frångår dock det när det gäller just löptrosor...Hurttas är säkert av bra kvalitet och passform men ack så TRÅKIGA! Jag menar, den här perioden av livet är ju inte en favorit direkt och då är det alla tjejers rätt att försöka pigga upp tillvaron lite extra...varför inte då med söta trosor :)

Alize och Elza har sina från Gustaf & Evita, de har superbra passform och så söta tycker jag...de finns de som är mer diskreta + de med "lite" extra. Vi har tre par så vi kan välja och vraka lite :) + att det är bra med mer än ett par då det kan behövas en tvätt ibland. Jag kör på trosskydd för "riktiga" flickor i dem, sitter fast bra och passar storleksmässigt om man köper den minsta storleken. Mycket billigare än att köpa sådana för hundar, finns ingen anledning tycker jag. 

Under fikabesök hos vänner i fredags hade Elza denna rosa trosa med rosor och rosett ovanför svansen, söta va! Det var första gången som hon hade trosa på sig och hon accepterade den direkt...skönt. Det är inte så kul att ta med flickorna bort om man inte har skydd på dem...så jag är så glad att även Elza inte har något emot att bära trosor. Alize har alltid varit duktig med det och ett ytterligare + är att de kan ha samma storlek.
Tack för fikat och på återseende säger vi :)



2 kommentarer:

  1. Oj vilka söta =) Sånna skulle man ha =P ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp,riktigt söta...men gubben skulle nog tro att det slagit runt... ;)

      Radera