onsdag 18 januari 2012

Bästa Tradera fyndet


Jag kom på att jag glömt visa mitt senaste Tradera fynd som jag skrev för ett bra tag sedan att jag skulle...
Alizes nya fina olivgröna, vattentäta fleecejacka är verkligen toppen, lite stor dock men det visade sig att Alize står mellan två storlekar och av dessa valde jag dock att satsa på den större. Hur som haver fungerar det bara bra, hon rör sig lätt och smidigt och den värmer bra, ett + är att den är vindtät.

På bilderna har jag inte dragit åt så mycket kring halsen men det kan lätt göras med "stroppen" som ni ser.
Kring benen sitter det inte åt för hårt men ändå så pass att det sitter där det ska, längden på jackan gör att rumpan och låren hålls varma. Jackan är lätt att ta på och av, det är en dragkedja uppe på ryggen och har en dragsko runt midjan för personlig anpassning.
Som jag sagt tidigare...Hurrta är en favorit hos mig...nöjd även denna gång. Priset då?...jo jag gav 249kr inklusive frakt för en ny jacka i förpackning och alla lappar kvar (och med säljarens kvitto) :-) butikspriset ligger på över 600kr. Bra affär!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar