söndag 22 januari 2012

Dagens rosett


En av de äldsta rosetterna i rosettlådan fick komma till användning idag...cerise med vita prickar och med en swarovskisten i mitten. När vi ändå är inne på ämnet swarovski så kan jag tala om att jag har planer på att göra ett besök på just det stället när jag är i London. Jag var även in på Swarovskis i Peking, jag gillar tydligen glitter :-) Men det är en otrolig skillnad på äkta vara och i plast...rosetterna kostar lite mer men de ser "lyxigare" ut.

Alize och jag passade på att busa i snön när vi väntade på att husse isfiskat färdigt och dök upp på mötesstället där vi skulle hämta upp honom...Alize älskar att leka i nysnö.
Idag har jag rört på mig vill jag lova...2000m simning och en riktig långpromenad med Alize...känner mig riktigt nöjd med veckans träning :-) Jag köpte även årskort på simhallen...och i morgon kväll är det dags för vattenaerobics igen...längtar :-) Tisdag och onsdag blir det långpromenader med Alize, torsdag vila (min far med sambo kommer + pudeln Puffe) fredag långpromenad, lördag vila och avslutningsvis simning på söndag.
Hoppas att jag klarar även denna veckas motions planering...Perfekt att ha hund...toppen tid tillsammans och man bara måste ut...promenaderna blir så roliga med vovvesällskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar