torsdag 5 januari 2012

Dagens rosett


Dagens rosett är grön och har ett vitt pärlhjärta i mitten.
Idag har jag varit på återbesök på sjukhuset och allt ser jättebra ut efter min operation, skönt. Alize fick stanna hemma och vänta på husse som kom hem redan kl. 11.30...men mina båda barn gjorde mig sällskap. Vi avslutade med resan med lite shopping och lunch, kul att umgås med båda barnen samtidigt. Visst blir det lite dyrare för mammas plånbok med dessa barn som sällskap men det kan det vara värt :-)

 Till middag mumsade vi i oss tacos...Alize tyckte att det luktade så gott i hennes lilla nos. Hon satt så fint mellan lillhusse och husse på kökssoffan under hela middagen, sa inte ett ljud men hade full uppmärksamhet på vad husse stoppade i munnen. Liten tyst tiggerska fick några gurkbitar efter middagen, vilken lycka.
I morgon ska jag och gubben jobba lite för dotterns fotbollslag, jag ska stå i kiosken och gubben sitta i sekretariatet under en cup som ska spelas i sporthallen. Vi har som tur var olika arbetstider så Alize behöver inte vara ensam hemma. När jag är klar har jag planerat in en längre promenad, gäller att passa på medan det är dagsljus :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar