måndag 16 januari 2012

Dagens rosett


Idag blev det en brun rosett med guld och i mitten sitter en swarovskisten.
Alize och jag tog som vanligt en lunchpromenad och då passade jag på att fotografera, det blir alltid bäst i dagsljus. Nu börjar det bli dags för att bada liten motsträvig yorkieflicka igen...tror dock att jag sparar det till i helgen. Dottern och vovven har varit ute på promenad idag så liten fröken har fått röra på sig :-)
Själv så har jag nyss kommit hem från mitt första Vattenaerobics pass, jag passade på att lösa terminskort...nu finns ingen återvändo :-) jag är skönt trött i musklerna men jag misstänker att det kommer att bli lite träningsvärk...planen ligger så här: måndagar vattenaerobics, tisdag vila, onsdag långpromenad, torsdag simning, fredag vila, lördag långpromenad, söndag zumba. Hoppas att det går vägen :-)
Sötnosen :-)
 

2 kommentarer:

  1. vattenaerobic lät himmla kul. Är det mycket koordination? är det i vår by? finns plats för en till?

    SvaraRadera
  2. Det är jättekul! Jag har sämsta koordinationen av alla tvåbenta...men hade inga problem alls:-)
    Ingen föranmälan bara att åka upp, och givetvis på hemmaplan. Toppen va!

    SvaraRadera