torsdag 19 januari 2012

Dagens rosett


I dagens solsken passade det bra med en guldfärgad rosett med swarovskisten i mitten tyckte jag.
Vilket väder vi haft under dagen...tänk om man ändå hade slutat tidigt...vad underbart det hade varit att ta en promenad i solskenet. Jag och Alize fick nöja oss med lilla lunchrundan bara, men visst han vi njuta lite :-)
Alize och husse har varit ute på en längre promenad nu i kväll medan barnen varit på fotbollsträning och jag varit i simhallen och kämpat i vattnet. Jag lyckades prata bort en stund med en gammal klasskompis, men sedan så satte jag fart och han avverka 1100m innan simhallen stängde...jag tror att det är lagom att börja så då jag inte simmat på flera år.
Sötnosen i solskenet.

Vad skönt att det är fredag i morgon :-) gubben har lovat att dammsuga igen, jag fixar toaletterna och sedan är det helg...känns som sagt var skönt. På lördag är det dags för mig att åka och blåsa glas, dottern har lovat följa med och fota lite. Ska bli jätte kul, jag längtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar