onsdag 18 januari 2012

Dagens rosett


Idag blev det denna rutiga rosett i flera färger, i mitten sitter en silverblomma som prydnad.
Alize och jag startade vår långpromenad så fort jag slutat jobbet, efter bara 300m mötte vi dottern/lillmatte som kom från skolan. Hon hakade på oss ut på promenad, jättemysigt att traska på och prata om allt mellan himmel och jord. Vi gick i exakt 58 minuter i rask takt :-) liten vovve var väldigt duktig men väl hemma blev det lite soffhäng för henne, lilla tröttisen.

Självklart hade Alize sin nya jacka på sig så alla musklerna skulle hålla sig varma och smidiga under promenaden. I morgon får jag motionera själv, hundar är inte välkomna i simhallen...det står nämligen simning på schemat för mig. Jag brukar simma mellan 1000m och 2000m...vi får se vad det blir i morgon :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar