onsdag 11 januari 2012

Dagens "bling"


Idag blev det ett hårspänne med vita pärlor och rosa "stenar", lite tjejigt sött tycker jag :-)
När jag slutade jobbet gick jag raka vägen hem och hämtade liten söt vovve för en riktig långpromenad i solskenet. Alize hade varit hemma ensam för första gången sedan i slutet av november...gissa om hon var glad när jag kom hem :-) så jag hade en lycklig vovve som promenad sällskap.
Väl hemma igen var det dags att fixa med middagen + att jag plockade bort alla julstjärnorna och lite annat "rött" som några dukar och ljuslyktor. Byte av gardiner i köket ska jag göra på lördag och då ska även jag, Alize och dottern ut och gå "spåret" är tanken, lika bra att ta med ett proffs första gången så jag hittar sedan :-)
Alize fick ha sitt varma täcke på sig så hon höll värmen uppe under promenaden. Jag vill inte att hon blir kall och får ont någonstans nu när vi går så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar