onsdag 25 januari 2012

Dagens rosett


Med en mindre vacker frisyr visas dagens rosett...mörkgrön med en swarovskisten i mitten...rosetten sitter verkligen på sniskan. Jag slutade tidigt som alla andra onsdagar...gick raka spåret hem för att hämta liten promenad sugen vovve. Halvvägs på vår timmespromenad fick jag stanna och sätta om tofsen som gled ur mer och mer, fotot är taget innan omsättningen.
Efter vår promenad i gråmulet tråkväder har jag städat och fixat inför min kära fars och hans sambos ankomst i morgon. Fixade även en köttgryta som vi ska äta till middag i morgon, skönt att ha den klar då jag jobbar sent imorgon. 
Alize höll sig varm och go i Hurtta jackan. Toppen för långpromenader i gråväder.

Det blev lite snöbollar på lilltjejens ben.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar