tisdag 24 januari 2012

Min skål :-)


Här har ni min skapelse :-) Den ser lite sned ut, mönstret förvillar lite...+ att helt spikrak är den nog inte heller men den är inte så sned som den ser ut på bild. Vet inte vad den ska användas till än...gubben tyckte att den passade till att ha när han skulle byta olja i båtmotorn...fast jag tycker nog att man kan ha den till något annat...sallad eller godis...tråkiga jag :-)
Här ser ni mönstret bättre.

Liten vovve kör en rosettfri dag idag...det körde ihop sig på lunchen...jag upptäckte till min fasa att jag inte hade med mig någon husnyckel till jobbet = att jag inte kunde komma in till Alize. Vad göra? Jag ringde Alizes älskade extramatte som jag visste hade ledig dag från jobbet, hon ryckte ut och körde mig till gubben för att hämta nyckel. Sedan var det en lycklig vovve som fick komma ut och kissa med både matte och favvo extramatte :-)men  på grund av detta så fanns det inte så mycket tid till att fixa med rosetter.
Vänner som hon skulle alla människor ha!
Inte nog med det här, hon bjöd på gott kaffe efter vår plångpromenad också...

1 kommentar:

  1. Hej! En fin skål du tillverkat,lite konstnärligt! Blir ett fint minne av din födelsedag!
    Hoppas Alize mår bra,och att vi får lite mer snö o vinter,det känns rätt!
    Kram från Eva o Vovvarna!

    SvaraRadera