tisdag 8 maj 2012

Dagens rosett


Idag kör vi på en av de nya rosetterna, den cerisa :)
Här hemma har vi haft ett underbart väder...solen värmer så skönt. Alize och jag har varit ute på en lång skön promenad och njutit. Innan promenaden pratade jag med Alizes uppfödare, Smassbogårdens kennel, och fick höra att de har fått små valpar. Ni kan nog gissa vem som blir sugen på att åka på besök :) En hane och tre tikar blev det...tänk vad mysigt...jag hade äran att få vara med under en valpning en gång och det är superhäftigt att se när det kommer till världen de små liven.
Planen för morgondagen är en riktigt lång skogspromenad och sedan att äta sill och potatis i solen, hoppas att jag har vädergudarna på min sida med andra ord.

Liten soldyrkare njuter i solen under vår lunchpromenad, måste avslöja att det var lite motigt att gå tillbaka och jobba efter lunchen idag...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar