lördag 19 maj 2012

Ingen bra dag :(

Dagens latmask

Fy vad det är tråkigt då man har massor med planer och saker som man vill göra och inte kan...jag har ont på ena sidan bak på ryggen...var rädd att det var ena njuren som spökade på ett eller annat vis men efter att besök hos farbror doktorn så visade det sig att han trodde att det var en muskel som var inflammerad...är dock inte riktigt övertygad men ska följa hans råd om Ipren och smörja med Voltaren. Han sa visserligen att det kunde vara grus i njuren (det har jag haft förut)...tiden får utvisa vad som felar...men, men jag kommer att överleva ;)

Hur som haver så hade jag tänkt rengöra på verandan och i växthuset...+ plantera alla mina nyinköpta blommor. Tur att det finns fler dagar på ett år...det ända jag gjort är hängt upp en fin mobil i plommonträdet. Fotar och visar en annan dag. Visst, visst lite kaffe hos Alizes älskade extramatte har jag druckit + bevittnat dotterns fotbollsmatch.

Imorgon ska jag och gubben ta oss till Åland hade vi tänkt, hoppas att jag är bättre till dess. 
Tråkigt inlägg, sorry!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar