torsdag 17 maj 2012

Fint i mitt hus :)


Fick rosor av gubben igår :) Älskar blommor i vas...det känns lite extra lyxigt att ha snittblommor på bordet.
Har hunnit med en hel del idag, promenerat, städat, tvättat, löst korsord i solen, gjort pizzabullar, lagat mat, gosat med min fina hund och bakat pajer :) 
Jag fick också ett sms från en fin vän som undrade hur min Londonresa varit, passade på att bjuda över henne + familjen på kaffe...därav mitt pajbakande :) vännen i fråga älskar hjortron, vilken tur att min frys innehåller massor av dessa bär...gjorde ett par krämiga hjortron/vildhallonpajer, smakade mumma vill jag lova :) 
Nu ska jag sätta mig och strukturera upp lite trädgårds arbete...vad som behöver göras snart och också en lite mera långsiktig planering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar