torsdag 24 maj 2012

Dagens rosett


Idag blev det denna rutiga rosett med en silverblomma i mitten.
Jobbade till kl.18.45...inget driv i mig efter det...har bara varit och handlat med gubben som sällskap...Alize och jag var ute i vår härliga trädgård en bra stund och bara njöt av att bara "vara". I morgon slutar jag dock tidigt och gubben har föreslagit en tur med båten, ta med matsäck, åka lite och kanske rycka lite strömming. Låter som ett perfekt avslut på jobbveckan :) Måste leta fram Alizes flytväst igen :) undrar vilken vi ska ta...Hurtta västen eller den rosa med vita prickar...tuffa beslut som ni hör...måste nog sova på saken, ha, ha

Liten Alizeflicka kommer nog att ta sig ett bad skulle jag tro...hon tycker om att bada i havet den lilla rackaren men inte i badkaret...
På kvällen ska jag, dottern och tidigare nämnda vovve åka till min mor och fira henne lite i förväg, på söndag har vi fullt upp här hemma med annat. Alize brukar bli så glad när hon upptäcker vart vi är på väg...i sista backen upp mot huset "skriker" hon i bilen. Hon tycker om sin kille Buster...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar