måndag 28 maj 2012

Dagens rosett



Blå som himmelen blev dagens rosett och den har som synes en vit pärldekoration i mitten.
Alize har haft sällskap av sonen hela dagen idag så det har inte gått någon nöd på lilla fröken sötnos. När jag slutade blev det lite av de vanliga bestyren som skulle fixas...tvätt, handling, matlagning + att jag beställde alla blommor som behövs till sonens student. Skönt att ha sådant beställt och betalt så det bara är att hämta när det är dags.
Efter att allt var fixat så hade jag att välja på att greja med lite annat som ska göras inför sonens dag eller att ta en lång promenad med Alize...valet föll på promenad :)
Vi gick till stallet och kollade läget...dottern till Alizes älskade extramatte hade precis avslutat sin hopplektion så vi gick med in och kollade in hästarna...jätteläskigt att vara där tyckte lilla fegisen Alize...jag lyfte upp henne så hon skulle se denna skönhet lite bättre, men Alize ville inte titta...hon vände bort huvudet :)

60 minuter lång blev vår promenad, jag är nöjd med mitt val trots att jag har allt som behövs göras kvar...ja, ja det finns flera dagar på en vecka :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar