måndag 7 maj 2012

Inköp i London nr.2


Utökade givetvis min lilla samling med muggar från Starbucks när jag var till London :) vi drack kaffe på olika Starbucks fik hela tiden...ibland vanillalatte och ibland vanlig latte...alltid lika gott :)

På Camden market hittade jag detta passfodral och även ett till min dotter. Har haft ögonen efter ett sådant ett tag men inte hittat, praktiskt och mycket lättare att hitta passet i en väska. Nödvändigt? nja, inte direkt...

Två armband i klara färger av flätade mockaremmar...dottern och jag har dem tillsammans...alltid kul att samsas :)



1 kommentar:

  1. Hej!

    Kul att se shopping och nöjen från London.Det verkar som du hade bra o trevlig semestertripp!

    Härlig och klyftig" blöjtårta ni gjort,till bebisen. Vilken bra idé`!

    Natten till måndag fick Diva,1 hane och tre tikar.Diva är så duktig mamma.

    Ta hand om er och Alize ser lika go" ut som alltid! Eva Smassbogårdenskennel

    SvaraRadera