lördag 12 maj 2012

Morgon stund med kaffe


Här har vi startat dagen med en god kopp kaffe och soffhäng...kaffet smakar riktigt gott så här efter frukost, smaken blir inte sämre av att dricka det ur min nya mugg från London :)
Den här dagen kommer som alla andra lördagar att innehålla fotboll, det är dottern som spelar idag och i morgon är det sonen som ska spela. Jag ska idag hjälpa till med att sitta i inträdet...tyvärr bjuder vädergudarna på regn :( Alize kommer att följa med som sällskap, så det gäller att plocka med ett litet ben som vanligt. Hon vet att jag alltid har det med i väskan och ska stoppa ner sitt huvud där och hämta upp benet så fort vi kommit fram.
Ska även försöka att ta mig i kragen och baka bullar någon av dagarna...jag har allt hemma som behövs så det är bara att komma igång som är problemet. Att äta upp dem har resten av familjen lovat att hjälpa till med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar