onsdag 9 maj 2012

Inköp i London nr.4


Gissa vad denna kartong innehåller...kanske inte så svårt med tanke på texten...

Marimekko...vitt med blå blommor...ser lovande ut...

Yes, äntligen är de mina...Marimekko Converse...det kan inte bli bättre :)

Som vi fick leta för att få tag på dessa raringar. Årets modell är blommiga och slutsålda i min storlek överallt...till och med på Liberty och Harrods utom i en butik i Camden som hade detta par till lilla mig :) Vita med blå blommor och med cerise insida, vita och cerisa skosnören, blommig skopåse följde med på köpet. Familjen och säkert en hel del andra människor tycker nog att de är vedervärdigt fula men inte jag, jag är bara glad...för jag har blommiga Marimekko Converse.
Inhandlade även ett par svarta...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar