söndag 13 maj 2012

Sköna söndag

Plommonträdet blommar för fullt.

Vilken underbar söndag, planen var att baka bullar men det har jag struntat i och bara njutit istället :) Jag har suttit ute i solen och druckit kaffe, läst bok, umgåtts med hela familjen och ätit grillat, det har med andra ord varit en underbar dag. Tänkte att det var synd att stå och baka en sådan dag så det får jag ta tag i under veckan...
Gårdagens middag hos svåger med familj blev en mycket trevlig kväll, skönt avslappnat och mycket god mat. Nu har jag ett recept på en mat som jag tror kommer att passa min bror med familj :) Avslöjar det inte än, ska bjuda dem på det först...vet nämligen att brors fru läser här ibland :)

Liten Yorkieflicka har lapat sol hon med, varvat med bus och lek. Det är en rosettfri dag idag som ni ser, kanske det blir ändring på det inför dagens långpromenad...eller så struntar vi i det...slapp söndag...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar