lördag 5 maj 2012

London :)


Ja, nu är jag äntligen tillbaka...det tog lite tid att komma tillbaka i bloggform efter resan...det har varit en hel del att göra efter en veckas semester + att jag har jobbat två långdagar. 
Vi startade i alla fall vår resa med en Latte och en kall öl på Arlanda, bästa starten inför en veckas Londonbesök.
Ovanför molnen visade solen sig :)
London från ovan.
Kaffe på Starbucks direkt efter ankomst.
Öl på kvällen, smaskens.
Jepp, telefonkioskerna e fortfarande röda och fina.
Hit var vi, jag kramades lite med en viss fotbollsspelande David...
Piccadilly
London Eye var kul.
Hit var vi och knackade på, med tanten där inne hade slut på kaffe och därför fick vi inte komma in och hälsa på...surfia...
Big ben med mer...
Svart svan.

Som ni ser hade vi fullt upp hela veckan...vi var lite överallt och har sett och upplevt vansinnigt mycket. Jag kan dock inte säga att den engelska maten inte var någon större upplevelse...men deras Ale var dock mycket god...den provade jag både till lunch, mellanmål, middag och kväll :) Våra väskor var tyngre på hemresan då det blev en del shopping...men vad som kom med hem får ni se en annan dag...jag har dock några riktigt bra inköp...











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar