fredag 19 april 2013

Även Elza är nybadad


...jag är fångad av en stormvind...
Tänk att fönen är så underbar...Elza kan sitta hur länge som helst i varmluften från fönen. Om det är Alizes tur kommer Elza och tränger sig in i mellan och så är det tvärt om när det är Elzas tur...Alize gillar också fönen...

Litet busfrö, badad, fönad och kammad...vacker som få :) men endast en mycket kort stund...liten fröken är som en virvelvind...och vips så är pälsen som ett rufs igen. Som ni kanske ser så har jag klippt Elza på nosen...det spretade ständigt och var irriterande i ögonen för henne. Nu när hennes päls är så sliten så blir det inte fler utställningar och jag kan klippa henne...började som synes med nosen...resten ska ett proffs få fixa.


2 kommentarer:

  1. Åå så söt!!! /Julia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, en kort stund var hon söt...sedan blev det ett enda trassel + att hon tuggade sönder min penna som jag hade när jag löste korsord...Ha, ha en riktig raring är hon :)

      Radera