söndag 14 april 2013

Snart ;)


Mitt nya pass ligger redo för att följa med mig till England, London. Nu är det mindre än två veckor kvar...längtar :)

Det är bara biljetterna som ska stoppas i i fodralet så är resehandlingarna klara...eller försäkringspappret också förresten.
Ska kanske passa på att göra någon bokning på utflykt innan jag åker också...brukar vara smidigt att ha det klart innan man åker. Det blir inte samma tempo under den här Londonresan som den jag gjorde förra året, nu blir det till att visa London för mor och att återkomma till de riktiga godbitarna från förra resan. En hel del Pub häng blir det nog...ni vet, lunch..middag..kväll. Skulle tro att jag kommer att dra in mamma på många besök på Starbucks också...det finns banne mig inte godare kaffe än deras. Ska starta redan på Arlanda, morgonkaffe på Starbucks...det kan inte bli bättre.
Ska göra ett besök på Harrods...måste ha ett matchande halsband till Elza...jag köpte ju ett rött fint till Alize förra året.
Hoppas hitta ett liknande :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar