onsdag 17 april 2013

Nystädat och onsdagstulpaner :)


Här hemma njuter jag av ett nystädat hus och en vas med vackra tulpaner, onsdags mys i all enkelhet :)
Jag har det ganska tufft på jobbet just nu, vi ska få helrustat och det innebär att allt ska gås igenom och flyttas samtidigt som det dagliga arbetet ska flyta på. Det kommer kanske att märkas här i bloggen, det finns risk för att jag inte skriver varje dag. Prio 1 blir att återhämta sig och ta hand om de nära och kära samtidigt som jag vill hålla igång min träning.
Hur som haver...jag har grejat och donat för fullt idag...började med att gå en riktig långpromenad med Alize och Elza efter jobbet :)
Jag har städat och tvättat...tvättat bort små saker...sånt som blivit liggandes för det inte passar ihop med något annat...klippt håret på både sonen och gubben...lagat mat...ja det här var en liten del av vad jag gjort, de enkla sakerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar