tisdag 30 april 2013

Besök på Harrod`s


Presenter till mina flickor inhandlades på Harrod`s...hade planer på att hitta ett halsband till Elza som var snarlika med det som jag köpte där till Alize förra året, men icke...det fanns inte ett enda som jag gillade i min prisklass. Visst fanns det ursnygga halsband med jag tycker inte att det är försvarbart att betala över 500kr på ett halsband. Kalla mig gärna snåljåp...
Men visst fick det bli några inköp...Elza fick en liten mus
Elza var nöjd över sin present
Alize fick en höna...den var också uppskattad.
Inte bara av Alize utan Elza gillade den också som ni ser...den fick knappt ligga still på bordet för en snabb fotografering innan hon var där och hämtade den.
Jag inhandlade även matchande halsband till tjejerna men dessa köptes inte på Harrod`s utan på en liten närlivs...för 1 pund :) snacka om ekonomi köp...
Röda med vita prickar till sommaren :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar