måndag 15 april 2013

Inköp på mässan.

Vivor tillhör mina favorit blommor, rosa + rödgul har härmed kommit till i min samling.

Jag använder min blogg lite som en dagbok så därför kommer här ett litet inlägg om mina inköp från mässan jag var på i torsdags. Jag hittade flera fina godbitar som kommer att pryda sina nya platser i min trädgård framöver, nu pryder de sin plats i växthuset så länge.
Små vivor, den till vänster är vit medan den till höger är ljust lavendellila.

Vinröd med fyllda blommor, en riktigt fin viva :) Jag har en lika fast marinblå sedan tidigare. Flickornas älskade extramatte fick en ljuslila sådan av mig i present.
Den här Primulan ska förhoppningsvis bli lika vacker som den på bilden till höger...fotade skylten på mässan så jag skulle komma ihåg vad jag köpt :)

Detta mina kära läsare är en del av inköpen...mina nya vivor...men vi stoppar här för idag och återkommer med resten av inköpen en annan dag. Jag har varit på jobbet från kl 8.00 till kl. 19.30 med endast 30 min rast...så nu tänkte jag ta lite kväller. Fina flickorna ligger bredvid min i soffan trötta efter en långpromenad i regn med husse, så de tycker nog att min ide är fin fin. Nya inlägg om vårt lilla liv kommer imorgon.
Kram från oss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar