lördag 13 april 2013

Lördagshälsning


Här hemma hade vi en soft lördagsmorgon, jag har haft en liten sväng av magsjuka under gårdagskvällen och natten så det var skönt att sova lite extra på morgonkvisten. Flickorna myste med husse och hade det bra under tiden :)
Då jag kände mig ganska ok så åkte vi till Uppsala och kollade när sonen spelade match...inte något trevligt väder...snöblandat regn...fina flickorna fick vara hos älskade extramatte under tiden. De börjar frysa då det är kallt och vått ute så det kändes som rätt val att ringa och fråga om de fick vara där, och det fick de :)
Nu sitter jag rejält trött i soffan och bloggar...känns som dammsugningen och matlagningen tog mina sista droppar energi så jag blir nog kvar här resten av kvällen...ha en fin lördag alla ni där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar