torsdag 11 april 2013

Vilken dag :)


Jag har haft en underbar dag med en fin vän på mässan :) Vi har hittat en massa fina blommor och pratat ruskigt mycket...skrattat och ätit gott...som sagt var, en perfekt dag!
Mina favorit säljare var på plats i år...en från Danmark som säljer Julrosor och en från Tyskland som säljer bland annat Primulor...det blev lite inhandlat...eller ganska mycket snarare :)

Primulor i långa banor...svårt att välja...

I år föll valet på denna lilla raring...mörklila, fylld och ljuvligt söt...måtte den trivas hos mig och bli stor och fin.
Till flickornas älskade extramatte inhandlade jag tre presenter, jag skriver det här så hon kan läsa och bli lite nyfiken...vi ska träffas i helgen...nu får hon vara nyfiken någon dag :) Hon får present varje år från mässan för hon är en så fin vän och har ett brinnande trädgårdsintresse.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar