lördag 27 april 2013

Ett litet tips :)


Jag har världens bedrövligaste händer...torra som fnöske och får självsprickor med jämna mellanrum. Nu har jag äntligen funnit ett bra hjälpmedel...Mary Kay:s satin hands...jag fick en provtub av min fina träningskompis vars syster säljer produkterna. Jag började smörja in händerna när jag gick och lade mig på kvällen och efter några dagar bara så var det en enorm skillnad på mina händer, underbart :)
Nu har jag köpt en stor tub så jag kan fortsätta smörja på kvällarna, jag fick med en liten tub med en jättefet salva som man kan smörja på läppar, torra fläckar, under ögonen m.m Jag smörjer mellan fingrarna där huden spricker på mig...är riktigt fin nu :) Ett litet tips från mig :)

2 kommentarer:

  1. Tipset antecknat! Här kommer ett annat tips: KIEHL'S Ultimate Strength Hand Salve. Fet och skön men går ändå in snabbt i huden och händerna håller sig mjuka länge. /Julia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Säger det samma...det är antecknat :) provar den nästa gång, tack!
      /Madeleine

      Radera