onsdag 10 april 2013

Rastvila


Finaste flickorna på vår gata har varit ute på promenad med sin matte och husse...nu är det rast och vila som gäller för hela familjen.
Jag och bästa träningskompisen stack ut på en runda när jag slutat jobbet...skönt att gå i solsken...så nu på eftermiddagen var det vovvarnas tur att få röra på benen. 
Det har inte blivit något bad för Elza ikväll som planerat...jag drabbades av den gigantiska latmasken...nya tag på fredag kanske.
Imorgon ska jag nämligen ratta bilen till Älvsjö, det är dags för mässa, Nordiska Trädgårdar. Ska som vanligt få sällskap av en mycket fin vän, vi har åkt på mässan i en massa år...den har blivit helig för oss. Tror dock att det är att få träffas som är det viktigaste nu för tiden :) Vi har sagt att om vi inte får till möten annars så ska vi i alla fall träffas under en av mässdagarna...och i morgon är det äntligen dags :)
Flickornas husse fixar lunchpromenaden i mitt ställe så det kommer inte att gå någon nöd på dem. Misstänker att jag kommer vara ganska trött och mör så därför blir det inget bad imorgon...nanna kudde blir det nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar