måndag 29 april 2013

Hej hopp


Hejsan, nu har jag landat hemma igen :)
Vi har haft fyra underbara dagar i London som jag kommer att berätta mer om senare...det kommer att bli dag för dag inlägg framöver precis som det blev om påskresan till norr.
Idag har jag återgått till jobbet och allt är som vanligt igen. Flickorna och jag har varit ute på långpromenad som inte fick något roligt slut...Elza hittade en hundskit som hon fick för sig att smaka på...hur kul är det att gröpa skit ur munnen på en knasboll till hund som fått för sig att det är den mest kulinariska matbit som hon haft i munnen..........uäk!!!
Tur att vi inte hade långt kvar hem...in i duschen med hundskrället med koppel och allt. Nu har vi en nybadad hund med gnistrande rena tänder här hemma kan jag tala om....halsbandet valsar för närvarande runt i tvättmaskinen och Flexikopplet är tvättat och rengjort med ytsprit...ok, kanske i överkant på rengöring med jag vill inte ha skitdoft i mitt hus.
Härligt avslut på min dag va! Hoppas att ni haft det lite bättre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar