söndag 7 augusti 2011

Ångest eller...

Snacka om att jag inte vill börja jobba imorgon...till råga på allt börjar jag kl. 06.15, hur ska jag orka upp så tidigt. Jag har bara försovit mig en gång i hela mitt yrkesliv (över 20 år) och då blev jag en timme sen, så förmodligen klagar jag i onödan och kommer att vara punktlig som vanligt :-). Men tänk om jag kunde få vara ledig ett par veckor till...
Ja, ja jag får väl trösta mig med kaffe och Mariannegodis och att det ändå bara regnar idag.
Har ingen energi eller lust att ta tag och utföra något stordåd idag så jag låter dagen rulla på bara. Jag satt uppe som en orolig hönsmamma inatt då mina stora duktiga barn roade sig i Örsgrund (Roslagsloppet) igår kväll/natt. I efterhand hade jag inte behövt oroa mig, då de skötte sig exemplariskt. Men det är mycket som kan hända trots mina gullefjun är nyktra och sköter sig...sover inte gott förrän de är hemma i sina sängar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar