onsdag 24 augusti 2011

Nyinflyttad

Hallå, vad är det här? Alize är alltid lika nyfiken på nya saker. Lite kul att hon vill kolla allt som jag ska fotografera.
Inför besök av rosettköpare bestämde jag mig för att flytta in i nya rosettlådan som jag köpte för ett bra tag sedan...här ser ni övervåningen...tråd, pärlor, swarovskistenar och andra "mittprydnader" bor här.
I bottenvåningen bor alla mina band...jag hämtade hem alla banden från Kina i går kväll så det blev fullt direkt...hm, kanske behöver större bostad snart igen...
Mitt lilla paradis...
Som en godislåda...






2 kommentarer:

  1. Hej!
    Ordning och reda! Härligt att se alla färger!
    Gärna,lämna den till husse nästa vecka!
    Lilla söta Ellie kom på besök idag,hörde att hon beställt fina rosetter av dig!
    Kram från Eva
    Åker mot Avesta,och blir där någon vecka framåt!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag lämnar ner den till "husse" på onsdag.
    Kram Madeleine

    SvaraRadera