fredag 19 augusti 2011

Fredag

Om ni inte vill veta hur duktig jag är så är det lika bra att sluta läsa nu...
Vilken energi jag hade när jag kom hem efter jobbet...det märks att penicillinet börjar göra verkan.
Jag drog igång som en virvelvind :-)
  • Tvättade och hängde tvätt
  • Plockade ur diskmaskinen och rengjorde den + körde ett reningsprogram
  • Städade badrummet nere
  • Plockat undan
  • Dammsugit
  • Plockat ur sonens träningsväska!!! Fy f*n vad sunkig...
  • Rensat i växthuset och plockat in grönsaker
  • Vattnat blommor
  • Plockat bort döda blommor och blad på blommorna i krukor ute
  • Kylskåpsrensat
Inte tokigt va! Sitter nu och dricker kaffe och bloggar.
Sonen och hans flickvän fixar dagens middag, gubben är borta med jobbgänget och dottern sover i soffan bredvid mig...fredagsmys i nystädat hem!
Ny skördat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar