torsdag 18 augusti 2011

Dagens rosett

Idag blev det en rosett i två blå nyanser och som har en silverblomma i mitten.
Nu har båda mina juveler till barn börjat skolan igen efter sommaren...tänk att jag har två gymnasieelever här hemma. Detta innebär att Alize åter är hemma ensam på dagarna med ett avbrott mitt på dagen då jag kommer hem på lunchrasten för att gå en promenad med henne. Två dagar i veckan slutar jag eller gubben tidigt (11.30 el.13.00) övriga dagar är någon av oss hemma senast kl. 15.15 så hon har inga jättelånga ensamdagar men jag vill ändå ogärna lämna henne hemma på kvällar också, detta medför att hon alltid följer med oss på olika saker. Nu är jag inne i en intensiv period med många möten inom fotbollen, så Alize har varit på möte nu på em.
En liten vovve på väg hem från mötet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar