söndag 28 augusti 2011

Trevligt söndagsbesök :-)

Får jag lov att presentera busfröet Ellie...
Vilken liten go tjej, kvick och busig som attan. Hon lyckades få igång Alize på bus och lek en lång stund. Jag har aldrig sett min lilla fröken ha så roligt med en annan hund...de sprang och sprang, runt runt på gräsmattan. Inte lätt att ta bra fotografier...
Full rulle
Kom igen, nu busar vi...
Ellies trevliga matte och husse hade vägarna förbi och tittade in för att köpa några rosetter. Ett jättetrevligt besök för både mig och Alize :-) Sist jag såg Ellie var när hon var liten valp och skulle precis flytta till sin nya matte och husse, så kul att se henne igen.
Tack för besöket och välkomna åter!
Ellie är tyvärr två dagar för ung för att få ställas ut på utställningen i Gimo...
Visst är hon söt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar