fredag 12 augusti 2011

Dagens rosett

Dagens rosett är lila med en swarovskisten i mitten.
Då var första jobbveckan efter semestern avklarad, skönt. Fredagar är underbara tycker jag, man har hela helgen orörd framför sig.
Jag har inga direkta planer men det blir en hel del städande skulle jag tro. Båda barnen har bortamatch i morgon och åker tidigt så jag har bara mig själv och Alize att tänka på, gubben är tränare åt dotterns lag så han blir borta han också. En tur för att hämta hem en cykel från lagning blir det på fm. i alla fall sedan väntar nog mina vänner dammsugaren och moppen...kanske en loppis...


Alize har varit ute på en riktig långpromenad med lillmatte idag, men lite bus på gräsmattan orkar hon ändå. Ett litet snabb besök av grannen med sin Yorkie Ronja har vi hunnit med också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar