måndag 8 augusti 2011

Dagens rosett

Ljuslila rosett med mörklila pärlband, så ser dagens rosett ut.
Första arbetsdagen efter semestern är nu avklarad, sov lite dåligt i natt men det var inga problem med att komma upp. Sov middag idag :-)
Har varit till polisen med dottern som hämtade ut en guldring som hon hittat och lämnat in där för tre månader sedan. Det var ingen som frågat efter den så nu är min dotter ägare till denna, allt enligt lagens långa arm. Hon är glad. Lilla dottern meddelade även att hon vill baka olika muffins till sin och hennes fars födelsedag (de fyller samma dag) ingen är gladare än jag om hon fixar själv. Duktig tjej!
Nu ska Alize och jag gå på fotbollsmatch då sonen ska spela, jag ska bara ladda med de obligatoriska Frolicarna som hon brukar få.

Dagens busfia som bara ville busa när vi var ute på tomten...hon tror att det bästa jag vet är att jaga henne...
Mattes gullis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar