onsdag 24 augusti 2011

Dagens rosett

Idag bjuder vi tyvärr på en suddig bild :-( Kollade inte hur bilden blev tillräckligt noga.
Dagens rosett är i allafall mossgrön med guld och har en swarovskisten i mitten.
I går kväll blev jag uppringd av en trevlig kvinna som ville köpa rosetter :-) Så vad har jag roat mig med idag? Jo, sytt rosetter...visar i morgon...det blev 10 stycken nya i de färger som hon var intresserad av så det finns lite att välja bland.
En liten busfia som skulle behöva ett bad endera dagen...inget som hon längtar till direkt...


4 kommentarer:

  1. Tjollahopp snygging! Oj vilka fina rosetter du har och snygg i "håret" är du alltid! Själv kör jag den lite rufsigare varianten och oklippt runt tassar och nos är jag...men ska jag bort sätter matte på mig din mattes flådiga rosett. Kram till två- och fyrbenta från Warga.

    SvaraRadera
  2. hur mycket kostar rosetter från dig? jag skulle också kunna tänka mig att köpa. :) Har bara några åt Pendi men bara 2 med bra spänne bakom, testade en av de andra igår men den skakade hon ur nästan direkt.. :/ :P

    SvaraRadera
  3. Hej Warga!
    Kan inte du be din tossiga matte fota dig när du har rosett så jag får se hur söt du blir?
    Hälsa matte och husse.
    Kramis

    SvaraRadera
  4. Hej Elisabeth!
    Rosetterna med hårspänne kostar 60kr + porto. Om du mailar mig så kan jag informera bättre....
    madeleine.nilsson@edu.osthammar.se

    SvaraRadera