tisdag 23 augusti 2011

Dagens rosett

Försökte pigga upp dagen med lite extra "blingig" rosett idag...silverfärgad med stor swarovskisten i mitten.
Mitt huvud sprängs snart känns det som...tog Alize på en lång promenad i ett försök att gå bort huvudvärken...tyvärr gick det inte men blev skönt trött i kroppen i alla fall.
Får hoppa ett kvällsmöte och krypa till kojs...Alize ser ut att vilja göra mig sällskap.
Damen i fråga är nog mätt och belåten...hon snodde en korv som jag råkade tappa på golvet...hade inte hjärta att ta den av henne...hon såg så nöjd ut.
Gott, gott.



2 kommentarer:

  1. Hej igen!
    Så söt med en fin rosett!
    Kan du göra en rosett åt Joppe,han vill ha en i skinn",om du kan göra en sådan??
    Nu är vi i Uppsala,har haft ett besök av våra grannar Bobbo och Peppe idag!
    Imorrn kommer lilla Ellie och senare kommer Diva,det är mycket att hinna med mellan städ o tvätt.Alltid kul att träffa Yorkies!
    Kramar från Eva med vovvar!
    Glöm ej rosett till Joppe!

    SvaraRadera
  2. Hej Eva!
    Jag har en "fuskskinns" rosett färdig, ska jag lämna den till Joppes husse?
    Jag har suttit och sytt rosetter till Ellie nu i kväll :-) hennes matte tittar förbi på söndag.
    Kul att du tittar in här så ofta :-)
    Kram Madeleine

    SvaraRadera