måndag 22 augusti 2011

Nytt i arbetslådan

Idag kom ett litet paket i brevlådan...snacka om snabb leverans...jag gjorde beställningen i lördagskväll...
Min rara svägerska i norr tipsade mig om ett ställe där hon köper pärlor till sina halsband, Pagoni.
Hittade lite matnyttigt till mina rosetter, men om någon vill köpa till halsband är det ett litet paradis...och håll i er...ingen frakt!?! och till det ruskigt snabb leverans, jag é glá :-)
Det är dags att ta tag i höstkollektionen, ska viga kommande söndag till det tänkte jag. Alla banden från Kina, nya inköp från Ålandsresan och två andra inköp väntar på att förvandlas till rosetter. är riktigt sugen på att sätta igång. Ska satsa på att sy en hel del valprosetter med latexsnodd på baksidan. Har fått in en hel del beställningar på just sådana, kul. Jag fotar och visar då de är klara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar