söndag 28 augusti 2011

Gårdagens rosett

Igår hade Alize denna rosett...klarblå med vita prickar och med en swarovskisten i mitten.
Alize tillbringade hela dagen och kvällen med sin husse då båda barnen och jag var iväg och jobbade på en stor fest.
Min dag började kl 12.00 och slutade kl.00.45. Mina uppgifter bestod av att ta fram bord och stolar + duka för 200 personer, sitta i inträde och diska...Barnen serverade, satt i inträde, sonen stod i baren och att duka av och plocka undan. En kväll som man verkligen insåg vilka duktiga och trevliga barn man har, stolt mor :-)
Och vad fick jag då för detta slit...Ööö mer ont i nageltrånget på stortån och en trevlig kväll med en mycket god vän i disken.
Men vad gör man inte för ungdomssporten...pengarna går nämligen till våra idrottande ungdomar här på orten.
Alize och husse kom upp och hälsade på när vi höll på att duka. Hon blev så glad när hon hittade sin matte...
Jag hann med att fixa och fota Alize innan jag stack iväg igår...men inte göra ett blogginlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar