onsdag 31 augusti 2011

Dagens rosett

En av mina alla favoriter blev det idag...rutig i rött/blått/grönt med en swarovskisten i mitten.
Idag fick jag avbryta på jobbet och gå hem då jag fick migrän igen...jag tappar halva synfältet på båda ögonen + att jag domnar bort i händer, ansikte och fötter, sedan kommer huvudvärken :-(
Tur att jag har enormt nära hem (ca.200m) och att jag har världens goaste sällskap hemma. Alize blev så glad när jag kom hem igen och sov nära mig hela tiden, mysigt.
Båda barnen har varit ute med henne på promenad så det har jag inte behövt göra vilket uppskattas idag. Snabba kisspauser på gräsmattan har jag givetvis fixat men Alize vill och behöver traska också.
Alizes mage är bättre men vi är fortfarande försiktiga och kör på kokt ris, men nu med lite smaksättning av kokt fisk.
Den här lilla fröken har i alla fall fått sina klor klippta trots huvudvärk...jag tycker det var bra men inte Alize som helst velat slippa...en rosett till fina Joppe är också på väg hem till honom, hoppas han blir nöjd ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar