onsdag 10 augusti 2011

Kvälls jobb

Lilla dottern tyckte att hennes mor skulle fixa hennes hår när jag kom hem från kalaset...stön...men som den eminenta mor jag är så givetvis (ha, ha) ställde jag upp. Nu i skrivandets stund väntar vi bara på att håret ska torka ordentligt för att se resultatet...håller tummarna på att hon blir nöjd. Damen ska klippa sig i morgon sedan så är hon redo inför skolstarten i nästa vecka. Lite pirrigt är det nog att börja gymnasiet...hon ska gå Naturprogrammet med inriktning fotboll. Kommer att bli tufft men jag är övertygad om att hon kommer fixa det bra. Hon är smart min duktiga dotter = stolt mor va! ;-)
Sonen kommer att gå sista året...hjälp vad stora barn jag börjar få. Han går också med inriktning fotboll så de kommer att ha fotboll tillsammans flera gånger i veckan, de ser fram mot detta. Tänk att han snart tar studenten...stolt mor igen :-) Fina barnen mina. Sorry, modershjärtat flödade över i detta inlägg...allt detta för att jag slingade håret på dottern, ja lite knäpp är jag nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar