lördag 6 augusti 2011

Önskelista

Jag har suttit och surfat lite och kollat in om det kommit några "höst nyheter" till de fyrbenta. Kan väl säga som så att jag inte hittade så mycket nytt men ändå en del saker som jag gärna skulle vilja lägga beslag på. Hösten kommer och med den regn och mörker så jag kollade lite extra på Hurttas sortiment igen :-) Bra produkter som tål väder och vind + att de syns bra med alla reflexer samtidigt som de sitter bra.
Önskelista:
Dessa godbitar hittade jag hos Puppytail där jag också lånade bilderna. De verkar ha bra priser och bra Hurttasortiment. Jag har aldrig beställt därifrån men kollade upp deras försäljnings regler och det verkade vara bra. Vad tycker ni om Hurttas produkter?


2 kommentarer:

  1. Väldigt fräscha färger! Nu tar vi tåget upp till Avesta,efter en kort helg i Uppsala!

    Må så bra,Eva på Smassbogardenskennel.

    Divas valp 3v. gammal.Får heta Famous! Han mår bra!

    SvaraRadera
  2. Ha det bra i Avesta, hör av dig då du kommer häråt så jag kan passa på att gosa med Famous.
    Kram

    SvaraRadera